just like you



i fredags hände det inte så mkt mer sen senare, jag satt med mamma och pappa nere i soffan och kolla tv.
Sen lördag, satt jag först ute ett tag i solen nice, sen hjälpte jag mamma och pappa med maten och lite i trädgården.
Men sen senare körde de mig till Dennis, och vi åkte till hagebycentrum och handla mat, sen lagade vi mat eller Dennis gjorde haha (A)
Sen kolla tv , sen sova och idag blev jag hämtade vid 3 för vi skulle till farmor.
SEen när vi kommit hem skulle jag och syster rensa bland alla skor typ, mer än hälften var min systers skor och hon klagar att hon inte har några skor, där fick hon det bevisat haha.
Nu blir det att sova , och i morgon skola igen.
Godnatt

CathrineRosén

Kommentarer
Postat av: anna

vad söt din blogg har blivit :)

2010-05-27 @ 19:52:57
URL: http://annsi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0